heiidi

Alla inlägg under juli 2013

Av Frida Gunnarsson - 31 juli 2013 14:08

Since the day I left you
I hear your voice in every sound
Since the day I left you
I see your face in every crowd
It won't go away!
But every time I feel you're near
I close my eyes and turn to stone
Cause now the only thing I fear
Is seeing you're better off alone

Cut out my eyes
And leave me blind
Cut out my eyes
And leave me blind

With the weight of the world upon me
I can't hold my head up high
So if you see me on the streets
Turn away and walk on by
Cause after the beauty we've destroyed
I'm cascading through the void
I know in time my heart will mend
I don't care if I never see you again

Cut out my eyes
And leave me blind
Cut out my eyes
And leave me blind

Oh, I told you
After all we've been through
I don't wanna be by myself!
Oh, I told you
That it would tear me in two
If I see you with someone else

Cut out my eyes
And leave me blind
Cut out my eyes
And leave me blind

Cut out my eyes
And leave me blind

Av Frida Gunnarsson - 30 juli 2013 22:32

Något som skrämmer mig mer och mer är hur människorna i samhället håller på att bli, allt håller på att förändras. Helt plötsligt ska vi anpassa våran livsstil efter någonting vi ser eller hör, såsom dom snyggaste kläderna, bästa sminket, schampot osv. Nu säger jag inte att jag inte bryr mig om sådana saker, men allt håller på att gå till en rejäl överdrift. Man ser 9-åriga tjejer står inne i affärer och försöker välja rätt mascara. Herregud när jag va 9 sprang jag runt och lekte med dockor, inte sminka jag mig heller? Det är väl det dom vill likna, just dockor. Själv tycker jag att det är sorligt, sorgligt att se hur tiderna förändras...


Överallt på Instagram finns det bilder och texter som "Förlåt för mina tjocka ben", "Ursäkta att jag är osminkad". Man ska inte ursäkta sig själv och hur man ser ut. Alla är fina precis som dom är, på sitt vis.


Jag säger inte att jag sjäv har världens bästa självkänsla för det har jag inte, men jag har börjat att lära mig acceptera hur jag ser ut, jag är ju liksom jag.


Acceptans är ett ord vi alla måste lära oss. Till en början kommer det vara svårt men alla kan lyckas genom att gå vidare och acceptera i små etapper. Acceptera, acceptera, acceptera, fina ni 


 


-f

Av Frida Gunnarsson - 30 juli 2013 21:11

Varit på Marieberg med mamma ??

Av Frida Gunnarsson - 30 juli 2013 13:00

Nu kommer svaren upp:


Varför sålde du din häst? Ni var ju så fina tsm!

svar: Ååh men tack va snällt! Jo att sälja henne var nog det tyngsta beslut jag någonsin tagit, men efter 3 underbara år så kändes det som att vi var rätt klara med varandra, även fast hon var det bästa jag hade. Och så kände jag mig alldeles för lång på henne, haha otroligt jag vet!

 

Du skrev att du skulle läsa sam-beteendevetenskap, vad vill du bli? :)

svar: Det stämmer. Mitt absoluta drömjobb är att bli polis, men vi får se vart jag slutar :)


Singel? 

svar: det skulle man kunna säga 


Skitsnygg tjej! Ses?<3

svar: Haah åh tackar! Eftersom du är anonym, svårt ;)



Guud va fin du är!! Helt otrolig kropp och helt perfekt hela du :o Hur tränar du för att uppnå så bra resultat?

svar: Inte perfekt nånstans fina du... Jag tränar inte överdrivet mycket, den största "träningsformen" har väl varit ridningen men jag springer också och tränar styrka. Tack för din kommentar!


Hur gammal är du?

svar: Fyller 16 i oktober.


Bästavän?

svar: Patricia och Jennifer är mina närmsta.


Vem vet allt om dig?

svar: Ingen tror jag, men den jag pratar med om det är något är Jennifer.


Vad var din förra häst för ras? Har sett bilder på henne och hon var sjukt fin :)

svar: Halvblod/ Knabstrupper, riktigt charmig :)


Snygga killar? ;)

svar: haha såklart Jaroslaw Hampel och Alxander Skarsgård, Ronaldo! :D


Vad gillar du hos killar? Alltså hur ska man vara för att få dig? :(

svar: Killar ska våga visa sina känslor, vara omtänksamma men inte för överbeskyddande, det är jag nog ensam om att tycka men.;)


Om du skulle ändra på något i ditt liv, vad skulle det vara?

svar: Jag skulle inte varit för "snäll" i de situationerna som fått mig att må dåligt under det senaste halvåret, inte acceptera vad som hänt och gått vidare istället.


Din instagram snygging!?

svar: Heiidi97


Oskuld? 

svar: naaj 


Vackrare får man leta efter. <3

svar: Tack fina du <3


Schyssta bröst! Storlek? :)

svar: haha åh, dendu!


Favotirgrönsak?

svar: mhmh gurka!!


Den som får dig, måste vara lyckligast på jorden.

svar: Va inte så säker på det ;)


Vilka länder har du varit i? :)

svar: Inte många alls, Turkiet, Spanien, Finland, Norge, Polen och snart Grekland :)


Klädstil?

svar: Har ingen sådär typisk Frida-stil, utan klär mig i det jag gillar, både gammalt och nytt :)


Artister?

svar: Just nu, Hurts.


Man ska aldirg ta tillbaka ett ex! Du förtjänar bättre sötis <3

svar: <3


Önskar att du vore min, som alla andra killar också önskar!

svar: du har nog fel du :)


Din rumpa, ohhh DAMN!!

svar: hah knäpp eller!


Tror du på spöken?

svar: Haha knepig fråga men det gör jag faktiskt xd


Det bästa man kan somna och vakna till?

svar: Ett gulligt sms från hjärtat <3



Fick inte med alla frågor men hoppa ni är nöjda med svaren!  


























Av Frida Gunnarsson - 29 juli 2013 22:39

Hej!
Redan snart natt igen, usch va dagarna går fort!
Nu på kvällen kom iallafall Viktor och Jonas en stund och va med mig och Patricia. Vi åt på pizzan, spela Wii och kubb. Såklart vann jag hela tiden, heheh eller inte! Blev iallafall en trevlig kväll tillslut :)
Nu ska vi avnjuta glass framför tv:n, sen sova, åh va skönt!

Av Frida Gunnarsson - 29 juli 2013 12:01

Godmorgon på er!

Vaknade för ungefär en timme sen och nu sitter vi ute på altanen och äter frukost!
Fint väder idag med så kanske är lägligt att försöka få lite färg.

Annars händer det inte så mycket idag. Får se vad vi hittar på till kvällen :)

Av Frida Gunnarsson - 28 juli 2013 22:24

Sitter i soffan och kollar på Skärgårdsdoktorn med Patricia, Marcus och Daniel. Patricia kom hit förut och ska sova över inatt och imorgonnatt troligtvis :)

Ska bli otroligt skönt med en riktig sovmorgon på en måndag, 4 veckor sen nu, haha! Så skönt att kunna vara vaken ett bra tag på kvällarna, utan att tänka på att man ska behöva gå upp så tidigt, bekväm, jag vet ;)

Svaren på frågestunden kommer upp imorgon eller på tisdag, så fråga mera så blir jag superglad!! :*

Ha en bra kväll för det ska jag ha!


-F



Presentation


Frida Gunnarsson, 16, Örebro

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards