heiidi

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Gunnarsson - 31 augusti 2013 17:42

Har varit på Marieberg med mamma idag och handlar höstkläder, mysigt ?

Av Frida Gunnarsson - 31 augusti 2013 12:47

Tänkte ta upp dethär med bloggandet igen efter en behövlig paus. Kommer stanna kvar här på bloggplatsen och på samma blogg, så kika gärna in och släng in en kommentar! :)

/frida

Av Frida Gunnarsson - 4 augusti 2013 22:48

Börjar bli dags att gå och lägga sig om man ska orka upp till jobbet imorn. Sista dagen så det känns bra fast ändå lite tråkigt! Nu när man väl har kommit in i gänget så kommer jag sakna personalen enormt mycket!
Men det blir skönt också, att lägga sköllergården bakom sig ett tag, tills man sitter där själv, förhoppningsvis med sin man ;) skulle skratta ihjäl mig om det blev så, helt ärligt!

Slänger in en bild på mitt pussel jag fick ihop första jobbdagen för 4 veckor sedan, kände mig oerhört duktig ;D

Av Frida Gunnarsson - 4 augusti 2013 11:16

Godmorgon.
Har faktiskt sovit enda tills nu så jag känner mig helt utvilad, första gången på länge xd

Speedwayen igår gick förvånansvärt bra för Hampel men han hade ändå otur i semin och blev omkörd på 3: e varvet... Darcy kom inte heller till final utan sist i semin. Men Hampel körde iallafall in bra med poäng och tar sig upp i tabellen, ligger 3a nu :)

Idag är en lugn dag utan några måste. Ikväll åker jag och hälsar på Zita i Kvinnersta, som jag saknar den hästen...<3



Av Frida Gunnarsson - 3 augusti 2013 20:04

Alltså jag dööööör! Snyggast i hela världen, ååh hans tatueringar!

Hoppas på det bästa för min älskling, ikväll vinner han!

Av Frida Gunnarsson - 3 augusti 2013 18:47

Finns inget annat i världen som jag hatar lika mycket som denhär känslan jag alltid har.
Allt vore lättare om jag bara insåg vad som kommer hända, men jag vägrar, jag vill inte.

##

Av Frida Gunnarsson - 2 augusti 2013 21:40

Har inget bättre att göra denhär fredagskvällen än att sitta och leta efter hästar på Hastnet, det kallar jag liv.

Kanske dags att gå ut en sväng i min ensamhet och hoppas att nån rolig är ute, det är också liv.. #deppigtjej

Av Frida Gunnarsson - 1 augusti 2013 20:43

Förlåt för sen dåliga uppdateringen, verkligen!
Igår var jag och patricia inne i Örebro och fixade em grej, sen åkte vi till sköllersta och spelade tennis med killarna (Viktor och Jonas) ;)
Faktiskt rättså kul fast jag inte var nån stjärna direkt. Jag och min älsklingspojke vann iallafall tillslut när vi körde dubbel! ?
Och idag har jag och Jennifer varit på Liseberg. Det var överdrivet med folk så vi hann inte det vi ville, #sad

Vi är iallafall påväg hem nu och ska hem och duscha, sen direkt till hjärtat och sova där, mysigt ?

Hoppas ni har det bra, vi hörs!
Puss F

Presentation


Frida Gunnarsson, 16, Örebro

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards